26

кві 2017

Відбувся семінар з основ маркетингу в сфері ЖКГ


26 квітня в Києві Інститут муніципального менеджменту провів семінар на тему: “Аспекти соціально орієнтованого маркетингу у сфері ЖКГ. Ключові інструменти для впровадження сучасних взаємовідносин в управлінні багатоквартирними будинками”.

В зазначеному семінарі взяли участь фахівці сфери управління житловим фондом, фахівці підприємств водопровідно-каналізаційного господарства та представники органів місцевого самоврядування.
Протягом дня зі слухачами працювала кандидат наук з державного управління, доцент Києво-Могилянської академії, бізнес-консультант Ірина Гриджук.

Вона розповіла слухачам про основні аспекти маркетингу у сфері ЖКГ, найголовніші інструменти підвищення лояльності споживача та про те, як залишатись конкурентноспроможним завжди.

Також спікер ознайомила учасників із основними заходами по просуванню послуг, методологією та системою маркетингу.

По завершенню заходу всі учасники були надзвичайно вдячні спікеру за цікавий семінар, а команді Інституту за те, що організувала такий захід.