21

чер 2019

В Києві пройшов тренінг з основ маркетингу у сфері ЖКГ


Інститутом муніципального менеджменту організовано та проведено тренінг для фахівців сфери житлово-комунального господарства на тему: «Аспекти соціально орієнтованого маркетингу в сфері ЖКГ. Дієві інструменти для впровадження сучасних взаємовідносин між надавачем послуги та її споживачем».

Зазначений захід пройшов в Києві 20 червня 2019 року. Участь в даному тренінгу взяли фахівці з різних куточків України, зокрема Київ, Одеса, Запоріжжя, Чернігів та ін.

Протягом дня бізнес-консультант Ірина Гриджук розповіла слухачам тренінгу про:

– найголовніші інструменти підвищення лояльності споживача, або як залишатись конкурентоспроможним завжди;

– основи ефективних комунікацій управителя зі співвласниками  багатоквартирних будинків;

– основні правила донесення повідомлення до споживача;

– рекламу і основні заходи по просуванню послуг.

Також, в ході проведення заходу учасники мали можливість закріпити отримані знання шляхом їх практичного застосування під час проведення тренувальних вправ.

Дякуємо тренеру та учасникам заходу. До нових зустрічей.