14

чер 2016

Відбувся семінар “Маректинг у сфері управління багатоквартирними будинками”


14 червня 2016 року у м. Києві Інститут муніципального менеджменту провів семінар-практикум “Маректинг у сфері управління багатоквартирними будинками”

23 керівників та працівників приватних та комунальних підприємств галузі з усієї України взяли участь у заході та отримали практичні знання щодо того, що таке маркетинг і в чому його цінність сьогодні на ринку житлово-комунальних послуг; чим реально може допомогти застосування інструментів маркетингу у сфері управління багатоквартирними будинками та як ними ефективно управляти; як визначити маркетинговий потенціал вашої компанії та з чого почати побудову маркетингового плану.

У своїх відгуках учасники семінару виразили подяку за надану цінну інформацію, її практичність та актуальність, а також відмітили необхідність збільшення кількості таких заходів й розширення географії виїзних семінарів!

seminar_marketing
seminar

Ось деякі відгуки слухачів:

«Велика подяка, отримала дуже багато корисної інформації! Для тих хто має на меті створити Управляючу компанію, даний семінар – це перший крок для початку» (Л.М.)

«Спасибо за большое количество ценной информации, с помощью которой действительно можно создать сильную, управляющую компанию. Много важной информации для руководителей С её помощью можно єффективно следить за процессом продвижения». (Б.Т.)

«Під час семінару тренер дуже якісно та доступно розкрила усі питання. Інформація є дуже необхідною та корисною. Чекаємо нових пропозицій на участь в семінарах від Інституту муніципального менеджменту» (О. та Г.)

«Лекція доступна, з правильним підходом професіонала. Інформації дійсно достатньо для розуміння маркетингових методів ведення бізнесу у сфері ЖКГ» (Т.Б.)

Тому ЧЕКАЄМО ВАС на наших наступних семінарах!!!