15

вер 2016

Відбувся семінар-практикум «Маркетинг у сфері управління багатоквартирними будинками»


seminar_marketing

14 вересня  у м. Києві відбувся черговий семінар-практикум «Маркетинг у сфері управління багатоквартирними будинками».

Захід провела Ірина Гриджук, спікер Інституту муніципального менеджменту, бізнес-консультант, доцент кафедри маркетингу та управління бізнесом Національного університету «Києво-Могилянська Академія», кандидат наук з державного управління.

У семінарі взяли участь керівники приватних управляючих компаній та комунальних підприємств з міст Києва, Бучі, Житомира та Южне (Одеська обл).

Головна мета даного заходу – показати як за допомогою простих та зрозумілих маркетингових інструментів залучати якомога більшу кількість нових споживачів та не втрачати існуючих.

Під час семінару було висвітлено наступні теми:

Маркетинг у сфері управління багатоквартирними будинками: з чого почати?. Було розглянуто питання: чим цінний маркетинг сьогодні на ринку ЖКГ послуг та які інструменти маркетингу потрібно застосовувати у сфері управління ОСББ.

marketing_seminar

Зв’язки з громадськістю – найголовніший компонент та підґрунтя для маркетингу. Розглядали питання: як здобути популярність та успішно взаємодіяти з клієнтами; цінність опитувань та практика їх застосування у діяльності щодо просування; як «правильно» справлятися з чутками та обмовами/наклепами.

Реклама і заходи по просуванню. Обговорювали ефективність методів донесення інформації до споживачів; формування концепції та правильності розробки дизайну рекламного повідомлення.

Методологія та бізнес-система маркетингу. Розбирали, як правильно організувати маркетингову діяльність у компанії; за допомогою яких інструментів оцінювання можна визначити маркетинговий потенціал компанії; як правильно побудувати план просування та як проконтролювати ефективність діяльності маркетолога.

Сертифікати учасникам заходу вручив Василь Ліман, президент Асоціації управителів житла, незмінний партнер інституту.

Всі гості мали чудову нагоду не лише повчитися, а й поділитися власним досвідом в більш неформальній обстановці, – за чашкою кави чи чаю.

Інформацію про наступний захід чекайте в анонсах на нашому сайті та соцмережах.