Блог

07

лют 2017

Анатолій Нечепорчук, кандидат технічних наук, експерт, академік Академії будівництва України

Енергоефективність – від окремих будинків до масової санації Серед багатьох прикладів співпраці фахівців і фінансових ресурсів багатьох країн під час реалізації Україною проектів по комплексній

21

лис 2016

«6 золотих парадигм»: як зробити так, щоб доручення керівника було належно виконане?

Ефективність керівника в організації визначається, в першу чергу тим, наскільки успішно йому вдається побудувати правильні відносини зі своїми підлеглими. Багатьом з нас не раз доводилося

14

лис 2016

Олена Шамал

Чимало шуму у сфері ЖКГ наробив Закон № 417! Чи знайдеться працівник сфери ЖКГ у нашій країні, який досі не чув про цей Закон та

09

лис 2016

Ми розпочинаємо блок статей, у яких «без води», складної термінології та доступною мовою покроково опишемо ефективну технологію роботи з кадрами у сфері управління багатоквартирними будинками.

13

жов 2016

Юлія Головатюк-Унгуряну. Критерії оцінювання конкурсних пропозицій при виборі управителя: як забезпечити обрання «професіонала» при проведенні конкурсу органом місцевого самоврядування?

Під час семінарів ІММ ми, серед іншого, розглядаємо практичні аспекти підготовки та  проведення конкурсу на визначення управителів багатоквартирними будинками, а також підготовки конкурсних пропозицій учасниками

11

жов 2016

Трикутник компетентності. Або: як сформувати відповідальність персоналу та підняти його рівень обізнаності

Керувати персоналом у сфері ЖКГ є доволі нелегким заняттям для керівника. Щоб керівник міг ефективно виконувати свою роботу і при цьому менше втручатися у справи

27

вер 2016

Ірина Гриджук

Чи часто вам доводиться чути незнайомі терміни? Як ви знаєте, сучасний стан житлово-комунальної сфери характеризується новими тенденціями розвитку. На сьогодні, стає зрозуміло, що ефективний керівник

21

вер 2016

Василь Ліман

Управитель – професія молода, а ринок управителів знаходиться на стадії становлення. Багатьох цікавить питання, хто такий управитель і чим він повинен займатися? Про це вже

19

вер 2016

Ірина Гриджук

Чи стикалися ви у своєму житті/бізнесі з проблемою, коли співрозмовник (колега, споживач, партнер тощо) не «йде на контакт», не приймає вашу думку/ідеї? Справа в тому,