19

вер 2016

Ірина Гриджук


Чи стикалися ви у своєму житті/бізнесі з проблемою, коли співрозмовник (колега, споживач, партнер тощо) не «йде на контакт», не приймає вашу думку/ідеї?

Справа в тому, що будь-яка людина у процесі прийняття рішення проходить 5 етапів:

gridjuk

Для житлово-комунальної сфери відносини зі споживачами відіграють найбільшу роль. Те, як ми спілкуємося, як споживач реагує на нас, є показником ефективності в комунікації. Ця шкала може застосовується як для роботи з однією людиною, так і з великими групами, наприклад, у просуванні нової ідеї, нового продукту або послуги, нової технології,  і навіть, нової людини на певну посаду як в організації (або окремій групі), так і на рівні міста/країни тощо.

Тому, не зупиняйтеся та не «опускайте руки», коли ваш співрозмовник (клієнт, споживач) знаходиться на етапі «БЛОКУЄ» та «НАВ’ЯЗУЄ», а йдіть далі, спілкуйтесь, задавайте питання, уважно слухайте. І ви обов’язково «підведете» його до етапу «ЦІКАВИТЬСЯ». Адже, на даному етапі співрозмовник готовий вас слухати і може розглядати пропозиції (підписати договір, погодитися на запропоновані вами умови тощо).

Досягайте успіхів у бізнесі та житті!