Loading Події

« Усі Події

  • Це event вже пройшло

Семінар-практикум «ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЖКГ. ДІЄВІ ІНСТРУМЕНТИ ВЗАЄМОВІДНОСИН З ПРАЦІВНИКАМИ»

24 Травня, 2017 @ 09:15 - 17:45

Подія Navigation

ПРОГРАМА

Час

Тема

09:15-09:45

Реєстрація учасників

09:4510:00

Знайомство з учасниками. Вступна промова.

10:00 – 11:30

Управління персоналом на підприємстві. Огляд найболючіших питань:

  • Дійсні причини низької ефективності працівників або відсутність бажання працювати

  • Як керівнику не знищувати у підлеглих бажання працювати

  • Чому підлеглі не виконують поставлені задачі

  • Як компетенція працівників впливає на стан підприємства

11:30 – 11:45

Кава-брейк

11:45 – 13:00

Період адаптації працівника на посаду:

  • Основні кроки миттєвого введення працівника на посаду

  • Як ввести співробітника на посаду, щоб він «окупив себе» в найкоротший термін

  • Які документи та процедури, крім посадової інструкції, забезпечують отримання «людини на своєму місці» на всі 100%.

13:00-14:00

Перерва на обід

14:00-16:00

Дієві інструменти управління персоналом:

  • Секрети ефективності керівника

  • Як підвищити виконавську дисципліну

  • Що дозволить підняти бойовий дух у вашій компанії

  • Як правильно доручати завдання підлеглому, щоб воно було виконано своєчасно

  • Чому керівники вимушені триматись за «нитиків»

  • Як пізнати «мишу» і що з цим робити

  • Ідеальні інструменти контролю роботи для будь-якої посади

  • Адаптація персоналу щодо внутрішніх змін в організації

  • Засоби та інструменти донесення важливої інформації працівникам підприємства. Чому це так важливо?

  • Експрес-методи визначення поточної ситуації з працівниками, попередження загроз та ліквідація виявлених проблем.

16:0016:15

Кава-брейк

16:15-17:30

Побудова взаємовідносин між виконавцем та замовником:

  • Специфіка взаємовідносин між Замовником та Виконавцем. Чим відрізняється виконання обов’язків та комунікації між даною формою співробітництва

  • Як правильно доручати завдання виконавцю, щоб воно було виконано

  • Як контролювати процес виконання робіт/надання послуг. На що варто звернути увагу між такою формою взаємовідносин.

Питання – відповіді

17:3017:45

Вручення сертифікатів

Вартість участі у семінарі для 1-го учасника:

з/п

Послуги

Вартість

1

Інформаційно-консультаційні послуги

1 880 грн.

2

Інформаційно-консультаційні послуги, зі знижкою* 10%

1 692 грн.

3

Інформаційно-консультаційні послуги, зі знижкою*15%

1 598 грн.

*Умови отримання знижок:

15 % від загальної вартості:

  • у разі реєстрації до «08» травня 2017 року;

  • у разі реєстрації понад 5 осіб.

10 % від загальної вартості:

  • для членів ГС «Асоціація управителів житла», Асоціації Питна Вода України», Асоціації «Укртеплокомуненерго», міські комунальні підприємства.

  • у разі реєстрації до «15» травня 2017 року;

  • у разі реєстрації від 3 до 5 осіб.

Додатково даються знижки: учасникам попередніх семінарів ІММ та власникам ваучерів.

Максимальна знижка 30% від загальної  вартості заходу.

У вартість включено: інформаційно-консультаційне обслуговування на семінарі- практикумі, друковані матеріали, кава-брейк та смачний комплексний обід.

Всі учасники семінару отримають іменні сертифікати про проходження навчання з підвищення кваліфікації та інформаційні матеріали в електронному та друкованому вигляді.

Після реєстрації та надання усіх необхідних даних (реквізити замовника), буде надіслано пакет документів, рахунок для оплати послуг та деталі щодо семінару.

Кількість місць обмежена.

Телефонуйте або реєструйтеся прямо зараз!

Контакти: тел. +38 (044) 221-45-06, +38 (093) 390 75 08

е-mail: info@imm.in.ua; municipal.management.institute@gmail.com

Поширити:

Деталі

Дата:
24 Травня, 2017
Час:
09:15 - 17:45

Організатор

Інститут муніципального менеджменту
Телефон:
+38 (044) 221-45-06
Е-mail:
info@imm.in.ua
Зареєструватись