Loading Події

« Усі Події

  • Це event вже пройшло

СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ: «Навігатор важливих змін у трудовому законодавстві для підприємств ЖКГ. Ключові інструменти ефективного управління персоналом»

2 Лютого, 2017 @ 09:00 - 18:00

Подія Navigation

Аудиторія: 

– керівники та заступники керівників підприємств житлово-комунального господарства: підприємства,

які надають послуги з теплопостачання, водопостачання, виконавці послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, управителі;

– управителі-початківці та ті, хто знаходиться на етапі створення управляючої компанії;

– керівники та працівники відділу кадрів на підприємствах ЖКГ.

 

Мета:

Семінар-практикум покликаний ознайомити з найважливішими змінами у трудовому законодавстві з 1 січня 2017 року, новими засадами трудових взаємовідносин, формування посадових окладів працівників підприємств ЖКГ, умов роботи за договорами ЦПХ. На даному заході будуть висвітлюватися питання перевірок по дотриманню трудового законодавства на підприємствах та інше. Також, на семінарі будуть надані  ключові інструменти управління персоналом, спрямовані на поліпшення виконавчої дисципліни, порозумінням між  керівництвом та підлеглими, та актуальна на цей час побудова трудових взаємовідносин  між замовником та виконавцем послуг (позаштатні працівники).

 

Спікери:  Юристи, економісти, фахівці з кадрового та державного управління, управителі-практики.

 

Програма семінару-практикуму:

09:00-09:15        Реєстрація учасників

09:15-09:30        Знайомство з учасниками. Вступна промова.

 

МОДУЛЬ 1

9:30 – 11:00         Зміни у трудовому законодавстві у 2017 році:

  • Зміни до Закону України «Про оплату праці»
  • Мінімальна заробітна плата та мінімальний прожитковий мінімум – сфери застосування при обрахунку заробітних плат
  • Галузева угода на 2017 – 2018 роки – нові аспекти для підприємств ЖКГ
  • Формування посадових окладів та часових тарифних ставок при затвердженні штатних розкладів
  • Норми оплати праці на підприємствах з надання послуг з утримання будинків

та прибудинкових територій

Питання – відповіді

———————————————————————————————————————————–

11:00 – 11:15      Кава-брейк

——————————————————————————————————————————

11:15 – 13:00      Трудові взаємовідносини роботодавця та працівника:

 

  • Основи формування оптимального штатного розкладу з урахуванням використання графіків роботи для співробітників “неповний робочий день”

або “неповний робочий  тиждень”.

  • Нові показники та умови доплат і премій працівникам
  • Оформлення трудового договору між працівником та нарахування заробітної плати згідно зі штатним розкладом. На що варто звернути увагу роботодавцю при прийнятті нового співробітника або наймання Виконавця.

Питання – відповіді

 

 

13:00 – 14:00     Перерва на обід

——————————————————————————————————————–

14:00 – 16:00                     Особливості трудових та цивільних/господарських відносин:

 

  • Види трудових договорів. Особливості оформлення працівника до штату.
  • Форми взаємовідносин між працівником (штатна посада)/виконавцем

(договір підряду (ЦПХ)) та роботодавцем/замовником.

  • Особливості розрахунків за послуги між замовником та виконавцем.
  • Важливі моменти по оформленню договірних взаємовідносин

(договір підряду) між різними суб’єктами (ФОП, ТОВ).

Перевірки по дотриманню трудового законодавства  на підприємствах ЖКГ:

  • Готовність до перевірок. Порядок проведення перевірок.
  • Права та обов’язки інспектора праці та роботодавця під час перевірок.
  • Ознаки «прихованих» трудових відносин. Визнання відносин фактично трудовими.
  • Відповідальність керівника, штрафи за КПзП, податкові наслідки.

Питання – відповіді

———————————————————————————————————————————–

 

16:00-16:15        Кава-брейк

 

МОДУЛЬ 2

16:15-17:45        Дієві інструменти управління персоналом:

  • Пошук вірного алгоритму в управлінні персоналом.
  • Адаптація персоналу щодо внутрішніх змін в організації.
  • Засоби та інструменти донесення важливої інформації працівникам підприємства. Чому це так важливо?
  • Як правильно доручати завдання підлеглому, щоб воно було виконано.

 

Побудова взаємовідносин між виконавцем  та замовником:

 

  • Специфіка взаємовідносин між Замовником та Виконавцем. Чим відрізняється виконання обов’язків та комунікації між даною формою співробітництва.
  • Як правильно доручати завдання виконавцю, щоб воно було виконано.
  • Як контролювати процес виконання робіт/надання послуг.
  • На що варто звернути увагу між такою формою взаємовідносин.

Питання – відповіді

——————————————————————————————————————————

 

17:45-18:00        Вручення сертифікатів

 

Вартість участі у семінарі для 1-го учасника:

№ з/п           Послуги                                                                             Вартість/грн.

1          Інформаційно-консультаційні послуги                                             1875,00

2          Інформаційно-консультаційні послуги  зі знижкою 10 %         1687,50

3          Інформаційно-консультаційні послуги зі знижкою 15%           1593,75

Умови отримання знижок:

15 % від вартості послуг:

  • у разі реєстрації та оплати за навчання до «25» січня 2017 року;
  • у разі реєстрації та оплати за навчання понад 5 осіб.

10 % від вартості послуг:

  • для членів ГС «Асоціація управителів житла», Асоціації «Питна Вода України», Асоціації «Укртеплокомуненерго»;
  • у разі реєстрації та оплати за навчання до «30» січня 2017 року;
  • у разі реєстрації та оплати за навчання від 3 до 5 осіб.

Додатково даються знижки:

  • для учасників попередніх семінарів ІММ;
  • за умови участі у Зимової Акції.

Максимальна знижка – 30%

Поширити:

Деталі

Дата:
2 Лютого, 2017
Час:
09:00 - 18:00

Місце проведення

УКРІНФОРМ
вул. Б.Хмельницького, 8/16
Київ,

Організатор

Інститут муніципального менеджменту
Телефон:
+38 (044) 221-45-06
Е-mail:
info@imm.in.ua
Зареєструватись