Loading Події

« Усі Події

  • Це event вже пройшло

Семінар-практикум «ПІДХОДИ ТА ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПРИ РІЗНИХ ФОРМАХ УПРАВЛІННЯ БАГАТОКВАРТИРНИМИ БУДИНКАМИ»

17 Травня, 2017 @ 09:00 - 18:00

Подія Navigation

ПРОГРАМА

Час

Тема

9:00-9:30

Реєстрація учасників.

9:30-9:40

Вітальне слово. Знайомство з учасниками

9:40-10:00

Тенденції розвитку сфери управління багатоквартирними будинками в Україні

  • Основні тенденції реформування сфери управління багатоквартирними будинками: чого чекати і як використати зміни в своїй роботі?

  • Сучасні форми управління багатоквартирними будинками та їх особливості

10:00-11:15

Фінансово-економічні аспекти діяльності управителя

  • Формування ціни на послугу з управління багатоквартирним будинком

  • Складові ціни на послугу з управління багатоквартирним будинком

  • Забезпечення споживачів пільгами та субсидіями

11:15-11:30

  • Кава перерва

11:30-13:00

Прийняття рішень співвласниками багатоквартирних будинків щодо вибору управителя

  • Правила проведення загальних зборів співвласників багатоквартирних будинків та вимоги до оформлення протоколів

  • Проведення і оформлення результатів письмового опитування

  • Порядок подачі та зберігання протоколів органами місцевого самоврядування

13:00-14:00

Перерва на обід

14:00-15:30

Проведення конкурсу на визначення управителя багатоквартирним будинком

  • Порядок проведення конкурсу на визначення управителя багатоквартирного будинку – основні аспекти

  • Оформлення конкурсних пропозицій його учасниками

  • Порядок укладення договору з управителем: який договір укладати?

  • Прийняття управителем багатоквартирного будинку в управління

15:30-15:45

Кава-перерва

15:45-16:45

Взаємовідносини управителя та ОСББ

  • Зміна форми управління будинком

  • Списання будинків з балансу та передача їх в управління ОСББ

  • Відносини управителя з ОСББ: варіанти та форми співпраці

16:45- 17:30

Європейський досвід управління багатоквартирними будинками. Впровадження інноваційних рішень в роботі управителя

  • Закордонні практики управління житловим фондом

  • Застосування сучасних управлінських та програмних рішень

17:30-18:00

Підведення підсумків. Вручення сертифікатів.

Вартість участі у семінарі для 1-го учасника:

з/п

Послуги

Вартість

1

Інформаційно-консультаційні послуги

1 880 грн.

2

Інформаційно-консультаційні послуги зі знижкою* 10%

1 692 грн.

3

Інформаційно-консультаційні послуги зі знижкою* 15%

1 598 грн.

*Умови отримання додаткових знижок:

15 % від загальної вартості:

  • у разі реєстрації та оплати за навчання до «24» квітня 2017 року;

  • у разі реєстрації та оплати за навчання понад 5 осіб.

10 % від загальної вартості:

  • для членів ГС «Асоціація управителів житла», міським КП;

  • у разі реєстрації та оплати за навчання до «05» травня 2017 року;

  • у разі реєстрації та оплати за навчання від 3 до 5 осіб.

Додатково даються знижки: учасникам попередніх семінарів ІММ та власникам ваучерів.

Максимальна знижка 30% заявленої загальної  вартості заходу.

У вартість включено: інформаційно-консультаційне обслуговування на семінарі- практикумі, друковані матеріали, кава-брейк та смачний комплексний обід.

Всі учасники семінару отримають іменні сертифікати про проходження навчання з підвищення кваліфікації та інформаційні матеріали в електронному та друкованому вигляді.

Після реєстрації та надання усіх необхідних даних (реквізити замовника), буде надіслано пакет документів, рахунок для оплати послуг та деталі щодо семінару.

Кількість місць обмежена.

Телефонуйте або реєструйтеся прямо зараз!

Контакти: тел. +38 (044) 221-45-06, +38 (093) 390 75 08

е-mail: info@imm.in.ua; municipal.management.institute@gmail.com

Поширити:

Деталі

Дата:
17 Травня, 2017
Час:
09:00 - 18:00

Організатор

Інститут муніципального менеджменту
Телефон:
+38 (044) 221-45-06
Е-mail:
info@imm.in.ua
Зареєструватись