Loading Події

« Усі Події

  • Це event вже пройшло

Семінар-практикум: «Маркетинг у сфері управління багатоквартирними будинками»

14 Вересня, 2016

Подія Navigation

Семінар для тих, хто:

  • Розуміє, що старі методи взаємодії зі споживачами вже не працюють
  • Відчуває, що потопає в операційній рутині та не має а ні часу, а ні сил для генерування та впровадження маркетингових ідей
  • Шукає «дешевий», простий та зрозумілий алгоритм та спосіб побудови ефективної маркетингової стратегії для розширення та укріплення позицій на ринку послуг з управління багатоквартирними будинками
  • Потребує «перезавантаження» та нового інформаційного ресурсу для розробки проривних  маркетингових рішень

Програма заходу розрахована на: 

  • Керівників підприємств вищої та середньої ланки, які є діючими управителями або виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій,  що мають намір стати управителями
  • Управителів-початківців та тих, хто хоче стати управителем чи створити управляючу компанію.

Семінар-практикум покликаний розширити світогляд та подолати звичні парадигми взаємодії зі споживачами.

Gridjuk

Тренер:  Ірина Гриджук – бізнес-консультант, доцент кафедри маркетингу та управління бізнесом Національного університету «Києво-Могилянська Академія», кандидат наук з державного управління.

Тематика семінару-практикуму:

  • Споживач/клієнт → послуга → компанія: найголовніші маркетингові інструменти побудови ефективної взаємодії.
  • Зв’язки з громадськістю, або як здобути популярність та успішно взаємодіяти з клієнтами/споживачами.
  • Найголовніші компоненти впливу на думку споживача.
  • Як передбачити поведінку споживача в залежності від соціально-економічної та політичної ситуацій в суспільстві.
  • Як стати лідером у своїй галузі (маркетингові, не фінансові інструменти).
  • Природні закони, що дозволяють організувати маркетингову діяльність у компанії.
  • Маркетинговий потенціал вашої компанії: інструменти оцінювання.
  • Маркетинговий план: з чого почати?
  • Побудова  і реалізація  маркетингової стратегії.

Вартість участі у семінарі для 1-го учасника:
1. Інформаційно-консультаційні послуги – 1875,00
2. Інформаційно-консультаційні послуги зі знижкою 10% (у разі реєстрації та оплати за навчання до 5 вересня 2016 р.) – 1687,50
3. Інформаційно-консультаційні послуги зі знижкою 15% (у разі реєстрації та оплати за навчання до 24 серпня 2016 р.) – 1593,75

Поширити:

Деталі

Дата:
14 Вересня, 2016

Організатор

Інститут муніципального менеджменту
Телефон:
+38 (044) 221-45-06
Е-mail:
info@imm.in.ua
Зареєструватись