Loading Події

« Усі Події

  • Це event вже пройшло

Семінар-практикум: «Маркетинг у сфері управління багатоквартирними будинками»

14 Грудня, 2016

Подія Navigation

Семінар для тих, хто:

  • ХОЧЕ «ЗРОЗУМІЛОЮ МОВОЮ» ОЗНАЙОМИТИСЯ З МАРКЕТИНГОМ У ГАЛУЗІ
  • ШУКАЄ «ДЕШЕВИЙ» ТА  ПРОСТИЙ СПОСІБ ЗАВОЮВАННЯ ПРИХИЛЬНОСТІ АУДИТОРІЇ, РОЗШИРЕННЯ ТА УКРІПЛЕННЯ ПОЗИЦІЙ НА РИНКУ ЖКП
  • НЕ ЗНАЄ ЯК ПІДІБРАТИ «КЛЮЧ ДО ВУХА» СПОЖИВАЧА
  • БАЖАЄ НАВЧИТИСЬ ПОКАЗАТИ СПОЖИВАЧЕВІ ПЕРЕВАГИ СВОЄЇ КОМПАНІЇ ПЕРЕД КОНКУРЕНТАМИ
  • РОЗУМІЄ, ЩО СТАРІ МЕТОДИ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ ВЖЕ НЕ ПРАЦЮЮТЬ І ТОМУ ШУКАЄ НОВІ.

Програма заходу розрахована на: 

  • Керівників підприємств вищої та середньої ланки, які є діючими управителями або виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій,  що мають намір стати управителями
  • Управителів-початківців та тих, хто хоче стати управителем чи створити управляючу компанію.

Семінар-практикум покликаний розширити світогляд та подолати звичні парадигми взаємодії зі споживачами.

IMG_20160914_174232_HDR

Тренер:  Ірина Гриджук – бізнес-консультант, доцент кафедри маркетингу та управління бізнесом Національного університету «Києво-Могилянська Академія», кандидат наук з державного управління.

Програма семінару-практикуму

08:30-09:00 Реєстрація учасників
09:00-09:15 Привітання учасників. Вступне слово
09:15-11:00  

Маркетинг у сфері управління багатоквартирними будинками: з чого почати?

  • Споживач налаштований вороже: яка найголовніша причина непорозуміння та що з цим робити.
  • Що таке маркетинг і в чому його цінність сьогодні на ринку ЖК послуг
  • Чим реально може допомогти застосування інструментів маркетингу у сфері управління ОСББ та як ними ефективно оперувати.

 

11:00-11:15 Перерва на каву
11:15-13:00  

Зв’язки з громадкістю – найголовніший компонент та підгрунтя для маркетингу

  • Зв’язки з громадкістю, або як здобути популярність та успішно взаємодіяти з клієнтами/споживачами
  • Найголовніші компоненти впливу на думку споживача
  • Як переробити поведінку споживача в залежності від соціально-економічної та політичної ситуацій в суспільстві
  • Цінність опитувань та практика застосування у діяльності щодо просування
  • Як “правильно” справлятися з чутками та обмовами/наклепами

 

13:00-14:00 Перерва на обід
14:00-15:30  

Реклама і основні заходи по просуванню послуг

  • Основні правила донесення повідомлення до споживача
  • Формування концепції та розроблення дизайну рекламного повідомлення (заголовок, “кнопка”, “картинка-зачіпка”, тощо)

 

15:30-17:15 Методологія та система маркетингу

  • Фундаментальні дані щодо побудови маркетингової стратегії
  • Природні закони, що дозволяють організувати маркетингову діяльність у вашій компанії
  • Маркетинговий потенціал вашої компанії: інструменти оцінювання
  • Маркетинговий план: з чого почати? (побудова плану просування)
  • Інструменти контролю роботи маркетолога: контроль=дохід
  • Головна помилка у маркетингу та як її уникнути

 

17:15-17:45 Практичні питання-відповіді

17:45

Вручення сертифікатів

Вартість участі у семінарі для 1-го учасника:

№ з/п

Послуги

Вартість/грн.

1

Інформаційно-консультаційні послуги

1875,00

2

Інформаційно-консультаційні послуги  зі знижкою 10 %

1687,50

3

Інформаційно-консультаційні послуги зі знижкою 15%

1593,75

Умови отримання знижок:

15 % від вартості послуг:

для членів  ГС «Асоціація управителів житла»

у разі реєстрації та оплати за навчання до 1 грудня 2016 р.

у разі реєстрації та оплати за навчання понад  5 осіб.

10 % від вартості послуг:

у разі реєстрації та оплати за навчання до 8 грудня 2016 року

у разі реєстрації та оплати за навчання від 3  до 5 осіб.

Максимальна сума знижок  – 25 %.

Додатково даються знижки:   10 % – для учасників попередніх семінарів ІММ

Поширити:

Деталі

Дата:
14 Грудня, 2016

Місце проведення

УКРІНФОРМ
вул. Б.Хмельницького, 8/16
Київ,
+ Google Map
Зареєструватись