Marketing

Аудиторія семінару

Керівники підприємств вищої та середньої ланки, які: є діючими управителями або виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

Управителі-початківці та ті, хто хоче стати управителем чи створити управляючу компанію

Gridjuk_marketing

Семінар для тих, хто:

Хоче «зрозумілою мовою» ознайомитися з маркетингом у галузі

Бажає навчитися показати споживачеві переваги своєї кампанії перед конкурентами

Шукає «дешевий» та простий спосіб завоювання прихильності аудиторії, розширення та укріплення позицій на ринку ЖКП

Розуміє, що старі методи взаємодії зі споживачами вже не працюють і тому шукає нові

Не знає як підібрати «ключ до вуха» споживача

Тематика семінару-практикуму

   Споживач/клієнт → послуга → компанія: найголовніші маркетингові інструменти побудови ефективної взаємодії.

   Зв’язки з громадськістю, або як здобути популярність та успішно взаємодіяти з клієнтами/споживачами.

   Найголовніші компоненти впливу на думку споживача.

   Як передбачити поведінку споживача в залежності від соціально-економічної та політичної ситуацій в суспільстві.

   Як стати лідером у своїй галузі (маркетингові, не фінансові інструменти).

   Природні закони, що дозволяють організувати маркетингову діяльність у компанії.

   Маркетинговий потенціал вашої компанії: інструменти оцінювання.

   Маркетинговий план: з чого почати?

   Побудова і реалізація маркетингової стратегії.

Marketing_Gridjuk