Процес сертифікації
Ви хочете успішно розвивати бізнес у сфері ЖКГ?
Пройдіть професійну атестацію за фахом “Менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)” та відкрийте нові можливості для розвитку бізнесу.
З 1 січня 2019 року в Україні кожен управитель багатоквартирних будинків зобов'язаний пройти сертифікацію та отримати відповідний кваліфікаційний сертифікат. Інститут надає можливість отримати сертифікат для успішного ведення бізнесу.
500+ осіб вже пройшли сертифікацію в нашому Інституті
Що робити, якщо ви хочете пройти сертифікацію?*
1
Подати заявку
Щоб наш менеджер міг зв'язатися з вами та зорієнтувати по деталям проходження сертифікації
2
Заповнити документи та підготувати необхідну інформацію
Щоб надіслати це електронною поштою команді Інституту
3
Дочекатися висновку щодо своєї заявки
Та у разі допуску до проходження професійної атестації оплатити її проходження
4
Підготуватися та скласти іспит
А за необхідності - пройти підготовче навчання
5
Отримати кваліфікаційний сертифікат
У разі складення іспиту
*Процес сертифікації персоналу здійснюється відповідно до Схеми сертифікації персоналу ОСП та відповідає вимогам, що встановлені ДСТУ 17024:2019
Схема сертифікації персоналу містить критерії підтвердження компетентності та методи оцінювання для первинної та повторної сертифікації, інформацію щодо розширення, зміни сфери сертифікації, призупинення та скасування сертифікатів.
Схема сертифікації персоналу застосовується виключно у власній системі сертифікації органу сертифікації персоналу ТОВ «Інститут муніципального менеджменту», який є її власником. Доведена відповідність за Схемою є підставою для отримання особою сертифіката та внесення її до реєстру органу сертифікації персоналу ТОВ «Інститут муніципального менеджменту» (далі – ОСП).
Детальніше з основними етапами проходження професійної атестації можна ознайомитися тут.
Екзаменатори
Хто може пройти сертифікацію?
Фахівці, які мають повну вищу освіту у сфері управління та адміністрування
Без вимог до стажу роботи
Спеціалісти з повною вищою освітою будь-якої галузі
За наявності стажу роботи у галузі житлово-комунального господарства не менше 2 років
Особи з базовою вищою освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем "бакалавр"
За наявності стажу роботи у галузі житлово-комунального господарства не менше 5 років.
Що варто знати про процес атестації?
Процес атестації має два етапи: письмовий і усний.
Письмовий етап атестації передбачає тестову частину та письмові питання.
Усний етап передбачає доповідь кандидата у присутності всіх членів екзаменаційної комісії.
До складу комісії входять екзаменатори, які мають необхідну кваліфікацію і володіють актуальними знаннями у галузі, а також ознайомлені з процедурою іспиту та відповідними документами.
За результатами іспиту складається протокол рішення екзаменаційної комісії.
Якщо виникають спірні питання, або кандидат не згоден з результатами іспиту, він має право подати апеляцію. З порядком роботи зі скаргами та апеляціями можна ознайомитись тут.
Як відбувається публікація результатів атестації?
Дані про фахівців, що пройшли сертифікацію, заносяться до Реєстру сертифікатів, виданих ОСП та Реєстру атестованих осіб, що публікується на офіційному сайті Міністерства розвитку громад та територій України